Februari

Standaard

Ik ben dankbaar voor:

  • mijn nieuwe studie, die ook echt zo gaaf is als ik van te voren dacht / hoopte / wenste. En nog iets gaver dan dat, zelfs.
  • Telefoon kwijtraken en de volgende dag terugkrijgen. Ondertussen gewoon relaxt blijven en vertrouwen dat het wel goed komt.
  • Tijl die me helpt met het aanvragen van huurtoeslag, omdat ik formulieren lastig vind.
  • Dat we huurtoeslag krijgen vanaf volgende maand :)
  • Hele middagen studeren in de bieb met vrienden.
  • Dat ik tegenwoordig af en toe vegan eet.
  • Skypen met een vriend die in amerika is – maar toen weer even dichtbij voelde.
  • Een vaasje met bloembolletjes krijgen.
  • Kleine lifehacks ontdekken. Wist je dat wraps heel erg lekker worden als je ze een paar seconden op elke kant op een hete elektrische kookplaat legt?
  • Langere, lichtere dagen.
  • Elke avond, als ik in mijn agenda kijk, verheug ik me op de volgende dag. Ik vind tegenwoordig eigenlijk alles wat ik doe leuk, als ik iets niet leuk vind doe ik het gewoon niet – of maak ik het leuk (schoonmaken etc.).
  • Gekke lieve mooie katjes.

IMG_0846

  • Zelfgebakken pannenkoeken na een – koude – wandeling van 4 uur.
  • Mijn eerste thank you journal volschrijven (en een nieuwe mogen uitzoeken!).
  • Gratis printen bij mijn nieuwe studie – heel fijn met alle artikelen die ik moet lezen.
  • Dat de mensen van mijn nieuwe studie graag studeren op mijn oude faculteit. Win-win situatie, want nu ben ik daar ook weer vaker.
  • Leuke mailtjes krijgen.
  • Fruitsmoothies maken (die smaken naar zomer).
  • Bijna jarig zijn.
  • Pools – Nederlands taaltandem met iemand van mijn nieuwe studie :)
  • Zelf amandelmelk maken.
Eén reactie »

Geef een reactie

