Winactie: Celestial Seasonings Thee

Standaard

Gister was ik mijn theeverzameling aan het herordenen, en er was een zielig pakje thee wat niet meer paste: Celestial Seasonings Bengal Spice. Daar heb ik namelijk ook nog een geopende verpakking van, en met de hoeveelheid thee die wij hebben is voorraad eigenlijk niet nodig. Toen dacht ik: laat ik het weggeven. Misschien vindt iemand anders het wel heel leuk om eens een nieuwe theesmaak te proberen. Oke, eigenlijk is mijn blog helemaal niet zo groot en professioneel enzo. Ik vind winacties bij andere (grote) blogs altijd heel leuk, dus ik dacht, waarom niet, ik maak er een winactie van.

Onze theecollectie

Onze theecollectie

Ahem, dan nu het reclamepraatje over wat je kunt winnen. Celestial Seasonings is een van mijn favoriete theemerken. Hun thee is bijzonder van smaak, ze hebben veel lekkere thee zonder cafeïne en, niet geheel onbelangrijk, ik vind de verpakkingen mooi. Verder is het ook een ‘groen’ merk. De verpakking is gerecycled, ze doen aan ‘ethical trading’ en hun thee is grotendeels (?) biologisch. Dit laatste is me niet helemaal duidelijk, ik geloof dat niet alle smaken volledig biologisch zijn maar de meesten wel. Deze smaak, Bengal Spice, is in ieder geval verkrijgbaar bij mijn biowinkel.

Deze zielige tijger zoekt een nieuw huisje waar hij wel binnenkort geopend en gedronken wordt

Deze zielige tijger zoekt een nieuw huisje waar hij wel binnenkort geopend en gedronken wordt

Bengal Spice is een bijzonder kruidige thee. Hij is pittig van smaak door kaneel en gember, maar heeft een verrassende romige ondertoon door vanille. Klinkt gek, maar dit is hoe ik hem vind smaken. Het is een heerlijk verwarmende winterthee. Het is wel een wat ‘moeilijkere’ smaak, als je alleen gewend bent aan zwarte thee / doorsnee smaken kan ik me voorstellen dat hij vrij heftig is. Aan de andere kant is het natuurlijk sowieso leuk om nieuwe smaken te proberen, lijkt mij.

Wat moet je doen? Nou, heel makkelijk, hierop reageren in de comments en zeggen dat je hem wel zou willen winnen. Dan kies ik volgende week (6 januari) met een random generator (een lichtpaarse dobbelsteen….) een winnaar. Daar neem ik contact mee op voor het adres en dan krijg je de thee opgestuurd. Kan ik gelijk leren hoe je pakketjes moet verzenden! Win-win situatie dus :)

»

  1. I wil die thee winnen! En als ik hem dan geprobeerd heb, kan ik je vertellen of je het goed omschreven hebt ;) Het klinkt in elk geval lekker!

  2. Hij klinkt erg lekker. =)
    Goede thee om even lekker bij te ontspannen of om juist weer energie van te krijgen?
    Wil hem best winnen. ^^

Geef een reactie

