Nadelunch – Leven zonder sociale media

Standaard

Hoeveel tijd zit jij per dag op Facebook? En Twitter? En is het de moeite waard? Elise wilde weten hoe het leven ook al weer was zonder social media en plugde drie weken uit.

Lees hier het hele artikel.

Na het schrijven van dit artikel ben ik nog niet terug gegaan naar Facebook en Twitter, dus vandaag zit ik precies op een maand bewust internetten. Ook mijn mail open ik nog steeds maar een keer per dag. Daarmee heb ik dus ook mijn eigen voornemen om een maand bewust te internetten gehaald. Eindelijk, dit was poging 3. Ik denk dat ik het dit keer wel heb volgehouden doordat het voor een extern iets ‘moest’. Natuurlijk was het nog steeds zelfopgelegd, maar dat ik er nu een reportage over zou schrijven voor Nadelunch was precies de stok achter de deur die ik nodig had.

Geef een reactie

