Nadelunch – Proefles Bikramyoga: zweten in rare houdingen

Standaard

Ik sta op mijn rechterbeen, mijn armen voor mijn borst verstrengeld. Ondertussen probeer ik mijn linkerbeen om mijn rechterbeen heen te draaien – liefst zonder om te vallen. Het is hier 40ºC, dus het zweet rolt langs mijn lichaam. Welkom bij Bikramyoga.

Lees hier het hele artikel.

Vandaag is mijn eerste artikel voor nadelunch.com online gekomen! Voor wie de site nog niet kent: het is een soort online magazine met prikkelende artikelen. Ik schrijf voor de rubriek reportage (onder kopstukken in het menu) en zal schrijven over allerlei dingen die ik uitprobeer. Het eerste dat ik heb uitgeprobeerd is een les Bikramyoga – inderdaad, die komt gewoon van mijn eigen lijst met voornemens af.

Geef een reactie

