Gekke foto’s

Standaard

Oke, ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar ik heb soms de behoefte om dingen na te doen. Tekeningen bijvoorbeeld. Of (opgezette) dieren. Toen ik laatst mijn foto’s ordende kwam ik erachter dat ik eigenlijk best veel foto’s heb waarop ik dus dingen nadoe. En om mijn perfectionisme nog maar eens even lekker te klieren ga ik ze hier online zetten. Het zit trouwens in de familie, ik weet nog dat we vroeger in een museum met mijn tante alle schilderijen gingen nadoen. Hadden we echt de grootste lol mee. Die foto’s heb ik helaas niet terug kunnen vinden.

Elise is een kangaroe

het aapje dat ik nadoe staat helaas niet op de foto

Een dansend stuk berlijnse muur

Elise doet Elise-gisteravond na

cliché, cliché…

Elisebeer

Fractal :D

Elise doet black metal

Deze laatste behoeft wat uitleg. Ik heb mijn vrienden er maar even afgeknipt, maar ze geven me hier een cursus ‘black metal albumhoes’. Ik heb de slappe lach en bozer dan dit kan ik op dat moment niet kijken.

Geef een reactie

