Favorieten – uitbreiding

Standaard

Met wat hulp van Judith ben ik er laatst eindelijk achtergekomen hoe ik mijn favorieten pagina iets meer naar mijn eigen smaak kan maken. Iets meer, niet precies, want met wordpress.com (ipv wordpress.org) heb je nou eenmaal niet heel veel vrijheid. Check trouwens ook het hippe uitklapmenu bovenaan (op een nerdy manier vind ik het echt zo cool….)! Anyway, toen had ik geen excuses meer om het maken van andere favorieten-lijstjes nog uit te stellen.

Gister heb ik dus de opmaak iets verbeterd en hier een lijstje gemaakt met films die iedereen volgens mij gezien moet hebben. Ik ben van plan er door de tijd heen meer toe te voegen, want zoveel zijn het er nog niet. Op dit moment staan er vooral de echt goede films, ik wil ook nog een lijstje maken met bijvoorbeeld feelgood romantische komedies, of actiefilms die ik als niet-actiefilm liefhebber toch de moeite waard vond.

Om nog maar even over opmaak te zeuren: plaatjes! Wat een krengen zijn dat. Ik heb echt nog geen idee hoe je je plaatjes op een subtiele manier door de tekst heen kunt weven, of bijvoorbeeld naast de tekst kunt zetten. Wat ik nu meestal doe is met het plaatje de tekst onderbreken, maar dat vind ik eigenlijk maar lelijk. In een gewone blogpost vind ik het wel mooi, maar in zo’n favoriete films lijstje vind ik dat ze het lezen bemoeilijken, terwijl ik ze ook mis als ik ze weghaal.

Ik wil trouwens ook de ‘over mij’ gaan vernieuwen, omdat ik nu, na bijna 4 maanden, al een veel duidelijker beeld heb van wat ik eigenlijk wil met dit blog. Ook lijkt het me wat netter ergens een emailadres toe te voegen, zodat mensen contact met me op kunnen nemen. Mochten ze dat willen (waarom zouden ze dat willen?). Tot zover mijn ‘hoe gaat het met dit blog’ update. Nu ga ik mijn hardloopschoentjes aantrekken en van het mooie weer genieten. Als er iemand trouwens nog leuke films weet in de categorie must-see: wees welkom ze onderaan mijn lijstje in een reactie te noemen.

Geef een reactie

