Winter

Standaard

Dit is mijn favoriete wandeling. Bijna altijd als ik in Loon op Zand ben wandel ik er even heen met de hond. Zij vindt het wandelen geweldig, maar snapt niet waarom ik altijd even op een bankje wil zitten hier. Daar wordt ze rusteloos van. Als ik een tak gooi is ze daarmee weer even zoet.

Het uitzicht vanaf 'mijn' bankje

Dit veldje ‘ontdekten’ we samen op een warme zomerdag. We genoten even van de zon op het bankje. Het voelde aan als een geheime plek.

Mijn favoriete boom

Ik wil nog een keer in de boom klimmen, daar lijkt hij echt voor gemaakt te zijn.

Heide

De kleuren van het heideveld zijn mooi, zelfs in de winter. De heide staat zo hoog dat je dit paadje alleen ziet als je er recht voor staat. Als je er uit een andere hoek naar kijkt zou het lijken alsof we gewoon midden door de heide aan het banjeren zijn.

Besneeuwd bos

De sneeuw herinnert me aan vorig jaar, toen ik voor het eerst in dit bos wandelde. Op dat moment was ik nog bang voor honden. Ik leerde haar gelukkig snel vertrouwen.

Geef een reactie

