Vrijheid

Standaard

Manorola

Dit is een plaats waar ik een aantal zomers geleden geweest ben. Ik heb er ook zelfgemaakte foto’s van, maar de mooie kleuren van de huisjes komen daarop niet tot hun recht. Dit dorpje ligt in ‘Le Cinque Terre’, een kuststreek in Italië bestaande uit 4 schilderachtige dorpjes die zo bovenop de rotsen zijn gebouwd, verbonden met een wandelpad (Via dell’Amore) dat over de rand van de kliffen (dus direct boven de zee) loopt.

Ik heb mooie herinneringen aan deze dag. We waren in de streek en besloten, na het zien van een paar ansichtkaarten met gekleurde huisjes, de trein naar Manorola te pakken. We zagen jongeren vanaf de rots (middenvoor op de bovenste foto) in zee springen en besloten hetzelfde te doen. Ik had geen bikini bij me en ben gewoon met kleren en schoenen aan van de rots gesprongen. Heerlijk, zo vrij als ik me voelde!

De Rots

»

  1. Ah ja ik weet nog dat je hierover vertelde toen vorige winter op jouw kamer! :D Had ik gisteren al zin om naar Italie te gaan na het lezen van een artikel – nu al helemaal..

  2. respect dat jullie daar vanaf zijn gesprongen het is wel hoog :P Net wat Suushi zegt, ik heb ook echt zin om eens lekker het warme weer op te zoeken in een mooie plaats…

Geef een reactie

